Friday, July 29, 2011

.....Tanah Tumpahnya Darahku.....

...........Tgk, Org futeh pun pkai jersi Malaysia pe, so dptkan d kdai...........



salam...hari ni aku nk kongsi la dgn korg smue pasal kesedihan,kepiluan n kekecewaan yang aku rsa lpas skuad Malaysia klh agregat 4-6 dgn Singapore ari tu.....adeh adeh adeh....tu je bleh ckp....korg tau x?(msti korg xtau pnya ni).....28hb july ari tu aku pnya la poyo lps blik je keje snggah kat kedai tapau nasi goreng(da la x sdp)...mandi awl siap smua la katakan semata2 nk tgk bola mlm tu....x pnah aku bt bnda ni smua sblm ni (jarang2 la mksd aku)...tapi demi x sabar nk sokong malaysia men aku buat smua ni....menet demi menet ku tggu...kat mulut ngomel bkn men player x ngam la,formation x ngam la itu ni(tp dlm ati mngharap gol sbnrnye)....smpaila safee sali score sebijik....nak terlondeh da kain sarong ijau(awek bg)...yg aku pkai tu...nasib ada boxer RM10X3 helai aku pkai tym tu kalo x xtau la(jatuh daulat beb)....aku dah melompat x ingat mcm katak,bersorak mcm org gila dgn bdk2 hsmate aku iaitu faiz n sapik(1st debut dorg dlm blog aku).....gembira la katakan...skali singapore dpt chance score plak sebijik...time tu aku tgk tv smbil tutup mata da...x snggup nk tgk malaysia men da...aduh sedihnya ati ni(mcm putus cinta je rasa)......skg umor aku da 24....world cup 2014...umo time tu da 27....malaysia da kompom x layak WC2014...xkan nk tggu 2018 lg...umo da 31....xpela aku tetap sukung malaysia smpai bila2...nk sokong sapa lg kalo bkn negara sndiri kan...berbangga la dgn team Malaysia kwn2 sbb.....MALAYSIA TANAH TUMPAHNYA DARAH KITA!!!!!........anyway kengkawan, you alls sume....bola2 jgk...ni dah nak masuk Ramadhan 2011(tarikh hijrah x ingat adesss)...so bebanyok le buat amal ek...aku pon baru je beli kopiah n Al-Quran baru sempena nak sambut Ramadhan kali ni...korg pun ready2la yea..bkn ape tok guru aku pesan Ramadhan ni setaun sekali je...kalo terlepas nu haaaa taun dpn la plak jwbnye nk jmpa pulok....mcm x ngam je tazkiroh aku ni hehe....xpela nnt p smbung menuntut lg kat mesjid...oleh itu bersempena dgn Ramadhan yg mulia ni aku ingin bebenor la mngucapkan ashhaduallailahaillallah....eh mengucap plak...ok aku ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak...smoga banyakssss amalan n kurangkan dosa....jgn ingat nak raya je hehe....ok takat ni je nak berleter...kering da idea ni...tgu aku ada modal @ on9 plak la baru kita smbung citer, wokeh macha?wokheh!....assalamualaikum n babai...



No comments: