Friday, August 28, 2009

......Nak tau????......

hehe ni la keje aku tym cuti ni....oleh krana mood aku ok n line internet maktab pun laju gila babas jd semangat la aku untuk post nu entry bnyk2.......ada satu cita pasal diri aku ni yang mungkin korg xtau....apadia????..hehe sbnrnya aku ni minat masak2.....ada bnyak gak resepi yang aku champion....bnyak aku aplikasi resepi2 dalam kitab aku tu tym praktikum ari 2.....mostly aku bljr dri mak aku la(merangkap ktua chef d umah).......peh meliuq da ni.....dalam bnyk2 resepi tu mstila ada feveret aku..kalo korg nak tau aku ni suka makanan yang berkuah n pedas....peh 2 kali meliuq(meliur) da ni...hehe 2 resepi spesel aku tu ialah Tom Yam n Penang Char kuey Teaw......dua resepi ni memang feveret aku dari dulu lg.....kalo nak makan kat kedai ni mau dua kali order ni jd ongkosnya pun tebel pak......jd untuk lebih menjimatkan aku blajo la buek sndri.....di samping tu family pun bleh rasa skali kan....ni ha gambo kat bwh ni......nnt kalo sambutan hangat aku bg resepi rahsia aku kat korg....dun worry x lokek pnya.....


...........Ni tom yam......(sedap mkn tym demam)


.........Ni Penang Char kuey Teaw...(sedap makan waktu petang n malam)



p/s: kepada laki2 suma...bek korg blajo masak...pompuan skg kuat demand...ngeh3 jgn mrh

1 comment:

Anonymous said...

waa..trliur gue tgk mamam 2..nyum2x....mnta resipi lei x..hihi..peaCe..plus, mmg wifi kat ip ni lju bro..tp bengang semcm..awat lak abis suma fb,fs,tagg kena block..bowink doh..huhu..slamat berpose..