Thursday, August 27, 2009

.......Puasa ke?.......

Erkkk....alhamdulillah sedap gak lauk bebuka hari ni....korg makan apa bebuka hari ni?.....hehe jangan curi makan sebelum azan a.....hari ni dah masuk ari keenam kita berpuasa....cmne ok ke?msti la ok kan...apala..budak umo 5 taun pun bleh posa xkan korg xleh kot...aku setakat ni posa pnuh la cuma terawih ada ponteng da(jujur nih) hehe....xpa pasni aku akan mulakan azam untuk berterawih tiap2 malam..hehe korg pun knala rajin gak p terawih jgn dok melantak je kat umah tu...raya????lambat lg la...aku pun x blik kampung raya ni...beraya d perantauan gak macam besa...masuk ni dah 5 tahun aku beraya kat sabah ni...huhu xleh panjang2 da ni sebak dada den...hehe k wacha!!!

4 comments:

Shamsudin said...

bang napa tak balik? baliklah.....

apa2pun saya kagum dengan ketabahan itu....kalau saya..rasanya tidak setabah itu....

YAKUZA said...

nah ni la jwpn aku x blik dik...

1)duit
2)jauh
3)cuti pendek
4).......(blur)
5)waaaaaaaaaa

Max J. Potter said...

blogwalking.

a future teacher, yes? =) great stumbling across your blog.

great header. nice pictures. quite amusing writings. keep it up.

YAKUZA said...

ye tq2...keep reading k