Monday, September 8, 2008

...Adeh demam...

Ya Allah, Kau berikanlah aku rahmatMu

Innalillah....cobaan, dah 2 hari aku dmam, kna plak time blan posa cmni...nak mkn ubat pown xleh..lpas bebuka baru la bleh mkn ubat..so lmbt skit la nak recover...kali ni aku kna dmam panas, smpai menggigil2, tension btol..nak mntak tlg rumate p beli mknn buka posa..dah aku plak xdak rumate..nsib baik la ada hamba Allah nama Fazli ni tlg aku..aku doakan ko bahagia la Li...dah dua malam lpas ja solat isyak aku trus tdo smpai ke pagi x ingat apa...mabuk dek ubat rsnya..hmm nak bgun pun x mampu dah, mcm ada batu ja dlm kpla ni..sabar je la..istighfar bnyk2 ingt kat tuhan..aku ingat mcm dah nak mati je..nsib bek pnjang lg umur ni, sempat lg aku buat ibadat..mcm ni la mnusia kan, bila sakit baru ingat tuhan, bila x sakit x pulak dia ingat tuhan...ustaz pnah bgtau kalo kita skit 2 tandanya Allah nak ampun dosa..harap2 Allah tgh ampunkan dosa aku la ni...azab kat dunia pun dah x tahan ni kan pulak azab d neraka..wa iyya nauzubillah...pada kwn2 yg dok baca blog aku ni..ambik la iktibar ek..gunakanlah peluang d bulan ramadhan ni sebaik mungkin insyaallah..wacha!!(sempat lg mamat ni ber wacha2)

No comments: